Над створенням реаліті-шоу працює продюсерська компанія Wheelhouse Entertainment. За словами її директора зі стратегії Еда Сімпсона, поява на Netflix для блогерів є способом довести свою легітимність. Цей проєкт – спроба перетворити впливових осіб із соцмереж у телезірок.

Читайте також Блогери видали ляльковий будиночок за справжній: вони отримали десятки бронювань на Airbnb

"Багато з цих інфлюенсерів вважають, що не виправдовують увагу, яку отримують. Блогери думають, що на них дивляться мільйони людей, і все, що вони зробили – це були собою", – розповів Ед Сімпсон. Він також зазначив, що залучення блогерів до подібних проєктів дозволяє продовжити їхню кар'єру.

У шоу візьмуть участь засновники The Hype House:

  • Чейз Гадсон;
  • Томас Петру;
  • трансгендер Микита Драгун.

Крім того, в шоу знімуться популярні блогери:

  • Коувр Аннон;
  • Сієнна Мей Гомес;
  • Ларрі Меррітт;
  • Алекс Уоррен;
  • Джек Райт.

У серіалі глядачі побачать, як зірки тіктоку разом створюють новий контент та зустрічаються з необхідністю вирішувати конфлікти між собою. Також блогери приймають до своєї спільноти нових учасників.

До теми Портрети з паперу принесли тіктокеру мільйони переглядів: вражаючі відео

Розважальна програма розповість передісторію відносин один з одним, а також про причини, які привели підлітків в тікток.

Шоу Netflix стане одним з багатьох, де знімаються молоді інтернет-знаменитості. До речі, колишня учасниця The Hype House Чарлі Дамель, яка є найпопулярнішим тікток-блогером зі 113 мільйонами фоловерів, готує до випуску власне реаліті-шоу на сервісі онлайн-відео Hulu.

The Hype House Reality Show: дивіться відео

Netflix ще не оголосив деталей щодо дати випуску серій та інших подробиць сюжету.