"Диво-жінка 1984": дані прокату

Прем'єра сиквелу фільму "Диво-жінка" відбулась у 32 країнах світу. Супергеройська стрічка від Warner Bros., без сумніву, стала однією з найочікуваніших новинок Голлівуду, тому передбачалось, що касові збори фільму будуть шаленими. Однак, за даними The Wall Street Journal, за перший вікенд прокату "Диво-жінка 1984" принесла авторам 38,5 мільйона доларів. Близько половини цієї суми зібрали у Китаї.

Цікаво "Диво-жінка 1984": мережу підкорює видовищний фрагмент з фільму і таємниця відео після титрів

Для порівняння: у 2017 році перша частина "Диво-жінки" заробила 103 мільйони доларів за дебютні покази у Канаді і США. Загалом же касові збори фільму склали понад 822 мільйони доларів. Експерти вже зазначають, що цієї суми в час пандемії авторам стрічки буде нереально зібрати.

"Диво-жінка 1984": дивіться трейлер фільму

Причини таких касових зборів

Насправді причиною для таких показників "Диво-жінки 1984" у прокаті є чимало. Найсуттєвіші з них:

  • Багато кінотеатрів світу відновили свою роботу, зменшивши кількість глядачів на одному сеансі. Окрім цього, за даними Comscore, у Північній Америці працює всього третина кінотеатрів.
  • Посилення карантинних норм також впливає на кіноманів. Саме тому десятки фільмів вирішили презентувати у 2021 році, коли епідеміологічна ситуація у світі стабілізується.
  • Warner Bros. налагодив співпрацю зі стрімінговою платформою HBO Max. Згідно з договором, "Диво-жінка 1984" з'явиться на сервісі на Різдво, 25 грудня. Тому підписники HBO Max готуються переглянути супергеройський фільм онлайн.

Дізнавайтесь більше про фільм Кріс Пайн розкрив деталі сюжету і зйомок "Диво-жінки 1984": ексклюзивне інтерв'ю з актором

Водночас режисер Крістофер Нолан переконує: дані прокату нових фільмів не можна називати фіаско. Все тому, що пандемія коронавірусу таки внесла багато змін у плани Голлівуду, а кіновиробникам потрібно підлаштовуватись під нові реалії.

"Warner Bros. випустила "Тенет", і я радий, що він зібрав майже 350 мільйонів доларів. Але я турбуюся, що студії зробили неправильні висновки з нашого релізу: замість того, щоб побачити, де фільм спрацював добре і як він може принести їм необхідний дохід, вони дивляться, де він не виправдав докоронавірусні очікування, і стали використовувати це як привід для того, щоб кінотеатри зазнали всі збитки через пандемію замість того, щоб вступити в гру і адаптуватися, тобто, іншими словами, відновити наш бізнес", – заявив Крістофер Нолан.