Низькі збори "Матриці"

Нагадаємо, що у США та інших країнах "Матриця: Воскресіння" теж стартувала, м'яко кажучи, не дуже добре. За перший уікенд стрічці вдалося зібрати лише 22 мільйони доларів в американських кінотеатрах.

Цікаво Реальні казино, які показали в найкращих фільмах про покер

До старту прокату у Китаї творці фільму, який обійшовся приблизно в 190 мільйонів доларів ще могли розраховувати на успіху, однак тепер стало зрозуміло, що китайський ринок не врятує стрічку. Очікується, що за весь час нова "Матриця" збере у Китаї трохи більше ніж 15 мільйонів доларів.

Варто додати, що інформації про те, скільки коштувала рекламна кампанія стрічки, немає. Очевидно, що кінопрокат не окупить навіть виробничий бюджет фільму.

Критики виділяють дві причинни такої низької успішності фільму:

  • Після виходу на HBO Max у грудні 2021 року "Матриця" активно поширилася на піратські китайські ресурси.
  • Фільм не дуже сподобався китайським глядачам: його рейтинги гірші, ніж у всіх інших картин франшизи.

Продовження все ж можуть зняти

Разом з тим у Warner Bros. налаштовані рішуче і ще на початку виходу фільму в прокат заявили, що продовження "Матриці" буде навіть без Лани Вачовські, яка виступила режисеркою четвертого фільму.

Це пов'язано з тим, що нова "Матриця", схоже, має чималий успіх на стримінгу HBO Max, де вона з'явилася одночасно з виходом стрічки на екрани кінотеатрів.

В інтерв'ю виданню Collider продюсер "Матриці: Воскресіння" Джеймс МакТіг розповів, що Warner Bros. навіть планує обрати іншого режисера для продовження франшизи, якщо Лана відмовиться від посади. Це, звісно, не заперечує того, що від продовження можуть відмовитися в будь-який момент, однак шанси на те, що воно таки буде – чималі.

"Матриця: Воскресіння": дивіться трейлер